Followers

Monday, October 24, 2011

Nasi Lemak Biase

Pagi ahad (semalam), sebelum aku buat puding utk di bawak ke opis tuh, harus lah aku ke kedai dulu nak beli bahan² nye kan? Dah alang² beli barang tuh, aku beli laa sekali barang nak wat nasik lemak. Takde yg spesel pon. Nasik lemak biase aje! Hehe...

Tapi, mase aku tgh prepare nak wat nasik lemak tuh, hubby dah pon gi keje. Tak sempat dia nak makan pg tuh.

At last, bila dah siap, aku pon kol laa dia soh balik makan. Hehe! Dia kate ok cuma sambalnye pedas sket, katenye... Uhuhu!

Aku rase, kali nih sambal aku kurang menjadik laaa. Hurmmm... Tah laa, tatau ape sebab nye.

Disebabkan kesibukan mengemas rumah, membasuh kain dan membuat kuih, so nasi lemak ini lah yg jadi pengalas perut aku utk breakfast dan jugak lunch. Haha! Giler malas aku nih.

Sib baik malam tuh, hubby balik and dah siap tapaukan nasik kukus favourite guwe. Yeaaahhhh! Tak laa aku makan nasik lemak tuh sampai malam. Hahaha...


So, nak resepi jugak ker? Tak yah laa kot... Kalo nasik lemak pon tatau buat, ntah ler... Aku rase mmg sempoi giler dah nih. Ekekekekeee...

Layan gamb0 aje ler yek!!! Gamb0 nasik lemak biase ngan teh 0 panas nih. Kalo makan ppagi, mmg senak laa kekenyangan. Hehe!

That's it! Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

0 Korang Kate...: