Followers

Tuesday, October 18, 2011

I Lap U lahhhh, Adik!!!...

Adik BerSweater Kelabu, Berkaca Mata... I Lap ulah!!!

Ko lah jejaka paling kacak yg aku jumpe pagi ini.
Terasa shining² jek mase ku melihat kau tadi.
Tanpamu, ku pasti aku dah meroyan di kala ini.
Tak dapat kubayangkan andai nye tak tergerak hati kau utk pulangkan semula beg ini padaku td.
Rase² nye aku dah balik umah sebab tiba-tiba terpaksa MC…
Sebab tak tertahan akibat kehilangan henpon kesayangan dan duit² bersama beg zombie,
Terima kasih yg tak terperi, ikhlas dari dasar hati…

Huhuhuhu….

Cuak giler aku! Camane laa aku leh tak terpasan yg beg uncang zombie aku nih tercicir mase tgh jalan nak sampai ke opis pg td. Cicir kat mane pon aku tak pasti. Dan yg paling bes, aku tak sedar langsung yg beg nih dah takde kat tgn aku!!! Huh.. What the tuuuttttttttttt…???……. **Tumbuk diri sendiri!**


--Inilah beg zombie yg dimaksudkan--

Sedar² jek, ade sorg budak laki nih panggil aku dari belakang…

“Kak! Kak!..”

Bile aku toleh, dia pon hulur beg nih sambil senyum dan cakap…

“Ni haa beg akak. Terjatuh tadi.”

Aku dgn terpinga-pinga dan ala² terkejut monkey jugak lah, terus menjawab…

“Ya Allah!!!... Huuu! Mekasih dik. Mekasih!”

Then budak tuh senyum lagik dan terus jalan ke depan meninggalkan aku yg still blur² dan kemengongan.

Dalam hati aku, tak dapat membayangkan sekiranya budak tuh tak pulangkan beg tuh pada aku td… Ataupun, bukan dia yg jumpe, then org lain yg jumpe. Org tuh pulak tak baik cam budak tuh lalu tak memulangkan beg ini pada aku… Ape akan terjadi???

--Gamb0 ehsan dari gugel--

Frust menonggeng, meraung, separuh giler… blaa! Blaa! Blaa! Dan yg sewaktu dengannye. Itulah yg mungkin akan berlaku pada aku. Sebab?? Dalam beg itulah terletaknye segala duit² yg aku bawak ari nih dan yg paling penting, my beloved handphone. My gosh!!!! Tataw laa camane nak gambarkan perasaan itu.

Jadi, kepada adik itu, akak sangat berterima kasih dik. Moga Allah membalas segala kebaikan adik pada akak tuh. Uhuhuhuuuu…

P/S utk diri sendiri: Next time, please be more carefull ok!

0 Korang Kate...: