Followers

Tuesday, June 16, 2009

.::Daddy's Dearest Contest::.

Pening pale wat sistem! Rase nak jalan2 lawat laman umah org plak.. Tgh jalan² n melawat satu blog member aku nih, terjumpa la satu contest yg aku rase sangat² interesting. Nama contest tuh ialah DADDY's DEAREST CONTEST yang di anjurkan oleh blog owner Isabelle...Frankly. Macam bes jek! Suddenly, aku rase nak join. Tak penah² aku join contest² cenggini neh! Hehe...





Salah satu syarat pertandingan tuh ialah kene tepek gamba yg dirasakan kreatif or dramatik antara anak dan ayah, then explain kenapa anda rase cenggitu. Then, aku decide utk letak gamba di bawah :


Kenapa aku rase pic² ni special? Sebab semuanya aku snap tanpa 'si ayah' sedar yg aku nak amik gamba diorg. Hehe... The main pic aku snap mase kitorg tgh jalan2 kat putrajaya. Zayyad around 4 months mase tuh. baru kebah demam. The top right pic is the greatest moment ever for me coz that is the first time ayah dukung Zayyad beberapa jam selepas Zayyad di lahirkan. The bottom right pic plak gamba mase Zayyad n ayah tgh syok swimming kat dalam pool. Ayah angkat Zayyad dari pelampung n bawak swimming kat tgh². Hepi betul dua beranak nih mase tuh sampai mama jeles sebab tak dapat berenang. Huhu! And the last but not least is the pic of them play together. Mase nih, masing2 dah penat berguling2 sebenarnye. Zayyad dah penat and terus peluk ayah mase ayah angkat dia, then ayah kiss Zayyad. Very sweet moment aku rase...

Nak join??!!!

Lawat laa blog ni : [ISABELLE...FRANKLY ]
or directly open the contest page : [DADDY'S DEAREST CONTEST]

Contest nih sampai 19th June 2009 aje tau! Cepat!!!!!!!! Ade mase lg, dalam 3 hari... Hehe!

Thanks a lot to penganjur pertandingan, Isabelle sebab sudi wat contest² yg menarik dan penuh makna macam nih. Best lah!

Harap², gamba yg disediakan memenuhi kriteria yg diperlukan dan rase nye syarat2 penyertaan semua dah follow. Wish me luck ya! Hehe...

1 Korang Kate...:

alizmiealya said...

gd luck zayyad n mama!