Followers

Tuesday, July 14, 2009

Reporter 15th Floor !

Balik dr lunch td, mase tgh lepak depan PC sambil tgu lunch time abis, tiba2 Din n Ira cakap, "Ade eksiden laa, bas Rapid KL eksiden"... Aku pon jengah laa ikut tingkap, nak tgk perkara yg dimaksudkan. Ni laa mende nye... Bas tuh terbabas, mujur tak jatuh ke laluan motor. Tersangkut kat penghadang jalan.

Bas yang tersangkut kat penghadang jalan. Bawah nye tuh adalah laluan motor.

Jalan raya yg jammed disebabkan eksiden tuh...

Kereta² yang sibuk parking kat tepi jalan, tatau laa sebab nak tolong or sekadar nak tgk. Hehe!

Tu laa dia gamba2 yg aku dapat snap dari tingkat 15 nih. Maybe tak bape jelas tp tuh laa gambaran nye. Tatau laa seteruk mana eksiden tuh. Hopefully bukan laa kemalangan maut. Aminnn....

2 Korang Kate...:

Miss K said...

Cek lah blog saya gk, ada gmbr dr tgkt 30 anex 2...

aNNa aRieYaNNa said...

Hehe! OK2.. Dah tgk. nampak jelas sket laa. Dari Anex 1 nih, terlindung sket. Tq ye!