Followers

Monday, June 9, 2008

Hari Yang Bosan

Isnin... Bosan dan malas.

Hari ni, hubby anta gi opis, sebab dia keje petang. Adik pun keje petang ari ni. Makna nye, malam nie aku kene lepak sesorang la kat umah. Takde geng. Huwaaaaaaa!! Kalo tak, ade gak adik wat kawan. Ari nie semua balik lewat. Huhu! Sepanjang minggu ni, adik keje petang. Hubby plak, keje petang sampai esok. Rabu baru keje pagi semula. Erghhh!!!

Masuk keje pg td, Que gitau Din masuk lewat sket coz bas rosak. Fiza plak EL, anak dia admit sebab demam panas. Que sendiri plak kene handle Pilot Project sampai ptg. Wah!!! Bersendirian nampak nye aku. Bukak je email, amik ko! Berderet feedback nak kene upload. Mujur laa Din sampai tak lewat sangat. So, finally aku dok berdua jek ngan dia. Blur2 gak laa kitorang td sbb takde org nak guide. Puas call sane sini, sms Que n Ramesh. Takut tersalah upload jek. Finally settle laa seme.

Menjelang tgh hari, aku dah tatau nak wat ape. Review2 ape yang patut sampai dah tatau nak review ape lagi dalam system tuh. Hehehe! Patut2 ari isnin jadi ari yg bz tp tak rupe nye. Tah laa, maybe sebab senior2 takde so takde task yg kitorg dapat.

Petang nih, aku tgh pikir lagi nak balik camane. Nak suh hubby jemput tp sian plak kat dia sebab kalo dia anta aku balik umah dulu, puas laa dia nak meredah jemm nak balik MV semula kang. Mau nye break time dia jadi 2 jam. Kalo ade adik ngan Che Lin aku tak kisah lg. Leh balik naik teksi, berkawan. Tp kalo sorg nie malas plak rase nye. Tak berani pun ade. Bukan tak pernah naik teksi sesorg tp dah lame tak naik, so jd tak berani sket. Lagi plak dalam keadaan skang nih. Uhuhuhuhu!

Ermm... Dah lah. Nak update ape lg pun tatau. Chow lah! See ya...

0 Korang Kate...: