Followers

Monday, April 9, 2007

New Update!

Semenjak dua menjak tak leh nak view blogspot kat opis nih, aku rase takde mood nak update blog. Byk cite nak dibentangkan tp sebab aku takde mood nak taip, apatah lg nak update, so blog aku pun dah terbengkalai. Hari nih aku update laa jugak even aku tak leh nak view pun ape yg aku taip dan org lain taip/komen.

Last weekend, finally our plan "Reunion Trip to PD" berjaya. Alhamdulillah... Kami semua selamat pegi and selamat kembali. Hehe! Seronok sangat, even tak laa ramai sangat yg pegi. Cuma dalam 20 org jek yg ade kesempatan dan peluang nak join. Lgpun, bukan wat reunion besar2an pun. Just ex-untar Pahang (even ade gak yg bukan dari unitar pahang join.. :p) kebanyakkan yg pegi tuh, semua dari batch aku tahun 1999. Ade jugak junior2 dan unitarian from another branch and batch. Ni laa antara catatan yang aku bleh buat utk trip tuh.

Joined Member :
Nana-Asrie
Sue-Man
Ain-Atan
Beby-Loque
Ayu-Zizie
Siti-Asrie Jr
Atie-Pian
Izmah
Huda
Bob
Ubai
Aril
DATE : 31st March 2007 (Saturday) - 1st April 2007 (Sunday)

0 Korang Kate...: