Followers

Thursday, March 21, 2013

+1

13-March 2013

ALHAMDULILLAH Masih diberi peluang dan kesempatan oleh Yang Maha Esa utk menghirup udara di muka bumi ini, utk menatap wajah2 kesayangan, juga utk meneruskan usaha dan amanat yg diberikan buat ku. Syukur yang tak terhingga kerna masih dikurniakan kesihatan yg baik dan pemikiran yang waras.

Bertambah setahun usia. Moga pertambahan ini sentiasa menjadi permulaan yang baik buatku dalam menempuhi hidup ini. Moga aku sentiasa dirahmati dalam setiap amalan dan perlakuan, diberkati bagi setiap rezeki dan ganjaran... Dikurniakan tahap kesabaran yang tinggi dalam melaksanakan setiap amanah di dalam rumahtangga mau pon kerjaya. Moga aku mampu menjadi pembimbing yg baik, dan diredhai oleh Allah Taala. Harapan - Semoga aku dikurniakan kebahagian dunia dan akhirat... Amin Ya Rabb.

Nothing special happened, no celebration either. Enough for me - Semua ingatan dan ucapan dari kawan2 dan ahli keluarga. My first wisher of coz, dear hubby... Pagi2 bute, celik2 mata terus dapat ucapan Hepi Besday dari dia. Love him so much! :D

Thanks all yg wish on my special day. Korg memang d best!

0 Korang Kate...: