Followers

Tuesday, January 6, 2009

Selamat Tahun Baru 2009

Salam Tahun Baru 2009, Salam Maal Hijrah 1430M buat semua. Semoga tahun baru bakal menjanjikan kehidupan yg lebih baik dan diberkati buat kita semua.

Dah lame nak update entry tahun baru, tp bz punye pasal, baru skang sempat taip. Tahun baru nie, umo aku pun dah meningkat setahun lg. Makin tua dah aku nih. Huhu! Rase2 nye baru jek masuk form 5 semalam. Tup-tup rupe nye dah ade anak sorg. Hik! Hik! Hik!

2008 yg lalu telah memberi aku byk pengalaman dan kenangan, pahit dan manis. Alhamdulillah setakat nie, hampir semua yg aku impikan telah tercapai. Cuma ade laa 1-2 mende yg tak termakbul tuh. Biase laa, tak semua benda yg kite nak dalam dunia nih kite akan dapat kan... Namun, syukur aku panjatkan kepada Yang Maha Esa atas segala kurniaan dan rezeki yg Dia limpahkan buat aku dan keluarga.

Terima kasih Ya Allah, dengan izin-Mu aku memiliki sebuah keluarga yg bahagia sekarang. Seorang suami yang penyayang dan dikurniakan juga seorang anak lelaki yang comel. Semoga kebahagian dan kegembiraan ini akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin...

Buat hubby, thanks for everything. Terima kasih atas kesudian hubby menerima diri ini sebagai seorang isteri. Terima kasih juga atas segala pengorbanan, perhatian dan kasih sayang yg dicurahkan buat kami berdua (me n baby). You are such a great husband for me and a perfect dad for our son. Semoga hubby sentiasa diberkati oleh Allah Taala, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Luv u forever and ever and ever and ever... Hehe!

For my little prince, Zayyad... Mama harap adik akan sentiasa gembira dan sihat, juga dewasa sebagai insan yg berguna. Doa mama sentiasa mengiringi kehidupan adik, semoga sentiasa dikurniakan kesihatan yang baik, otak yg cerdas dan jadilah anak yg soleh dan patuh pada mama n ayah, ok! Semoga rezeki adik semakin dan sentiasa bertambah sebagaimana maksud nama adik. Mama dan ayah akan cuba mendidik adik sebaik mungkin dan memberikan yg terbaik buat adik. InsyaAllah... Semoga Allah Taala kurniakan yg terbaik buat Zayyad mama. Mama luv u so much!

Buat saudara mara, rakan taulan, sahabat handai... semoga gembira di tahun baru. Kepada bakal2 pengantin, bakal2 ibu/ayah, bakal2 tunangan org - CONGRATULATIONS! Wish all the best for of u.

Thanks and Good Bye, 2008...
Happy Wishes and Welcome, 2009!

0 Korang Kate...: